måndag 1 oktober 2012

Löparmässa nästa år!


 



Nästa år kommer Löparmässan att hållas i Älvsjö i slutet av mars. Jag är ingen mässmänniska inte alls, jag har sällan gått på mässor. Men den här gången kommer jag helt klart att komma med stor förväntan. Dessutom är mässan lagom till att löpsäsongen 2013 drar igång på riktigt. Så här skriver man på sin hemsida :

"Många har efterfrågat det. Nu blir det snart verklighet. Under två dagar i slutet av mars (23-24:e) slår Stockholmsmässan upp sina portar och erbjuder ett gigantiskt hav av produkter, aktiviteter, föredrag och upplevelser där allting handlar om en enda sak. Löpning!"

Som sagt, för alla löpintresserades skull hoppas jag på en riktig trevlig mässa och mysigt tillfälle att gotta ner sig i ett av sina intressen.

---

Psssst...inget lopp i helgen, va? Nepp. Men nu är det dags för nästa helgs lopp, det är nämligen två utav dem.

Det första loppet på lördagen, är det kortaste loppet hittills. Nämligen Solviksloppet på 4 km i Bromma, kanske man får försöka maxa lite mera då? Om man vågar?

Det andra är på söndagen, inte så våldsamt långt ifrån mina trakter, nämligen ute vid Hellasgården. Ska bli välditg kul att få springa Hellasloppet (5 km) och hoppas att man är någorlunda fräsch i benen efter lördagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar