söndag 20 januari 2013

Dags snart för ett skifte...



Okej, så utslitna är inte mina löpskor, som på bilden här. Men jag har nämnt det förut och de har efter snart 2 år, börjat göra sitt. Det är sorgligt, jag hatade de små rackarna i början, då jag fick skoskav som aldrig förr. Men efter det började min joggingturer att kännas väldigt behagliga och jag flög framåt, vilken skillnad mot mina gamla grusfotbollskor. Dämpningen var helt magisk och det var skönt att springa. Det här var under våren 2011, under våren 2012 tog min löpkarriär fart och sedermera var Adidas Supernova Sequence 4 mina kära följeslagare. Men lite darr på fingrarna, så kommer det att kännas både tråkigt och spännande, när det är dags för nya följeslagare på asfalt, terräng och bland loppfester.

Snart kommer ni att pensioneras! ):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar