tisdag 26 februari 2013

Inställd mässa med träningsvärk till


Det skulle bli löparmässa i slutet av mars. Men så blir det alltså inte. Sedan 1 månad tillbaka så blev den uppskjuten ett år, för att den behövde mer tid. Det är säkert klokt, men jag var väldigt pepp på en mässa, framförallt eftersom jag tänkte gå dagen innan säsongens första lopp i Premiärmilen. Jag tycker det är trevligt att gå på mässor, men jag går väldigt sällan och det här hade varit ett välkommet tillskott. Men det är bara att gilla läget och se fram om denna mässa nästa år helt enkelt.

---

Det blev som jag skrev i söndags, tre innebandymatcher. Dagen efter, under måndagen, kom effekten av detta. Jag hade en hel del träningsvärk, framför allt i bägge lår och lite i rygg. Jag som tycker träningsvärk är skönt, så masochistisk som jag är. Men det var en tydlig indikation på att jag behövde ta måndagen till en vilodag helt enkelt. Kul med innebandy helt enkelt och det är bara att nya tag denne vecka och se vad den har att erbjuda oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar